Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΑΝΟΛΟ ΧΙΜΕΝΕΘ!


Ο Μανόλο Χιμένεθ μίλησε στο τύπο της πάτριδας του και συγκεκριμένα στην "AS",παρακολουθήστε αναλυτικά τι δήλωσε:Πώς είναι η προπονητική σας εμπειρία μακριά από την Ισπανία;

"Πολύ θετική. Πάλεψα πολύ όταν ήμουν στην Σεβίλη, όμως η ΑΕΚ έκανε μεγάλη προσπάθεια για να με φέρει. Εμπιστεύτηκε εμένα και το τεχνικό μου επιτελείο και πρέπει να πω πως μέχρι στιγμής είμαι ικανοποιημένος."

Στα τέλη Απριλίου θα παίξετε τελικό κυπέλλου με τον Ατρόμητο, έτσι δεν είναι;

"Είμαστε όλοι χαρούμενοι. Στο ελληνικό πρωτάθλημα είναι δύσκολο να ανταγωνιστείς Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό. Είναι σαν την Ρεάλ Μαδρίτης και την Μπαρτσελόνα αντίστοιχα, έτσι το να φτάσεις στον τελικό είναι όνειρο για την ομάδα. Η ΑΕΚ ιστορικά είναι η τρίτη ομάδα στην Ελλάδα, κάτι σαν την Ατλέτικο, την Σεβίλη και την Βαλένθια στην Ισπανία, οπότε το να πάρεις τίτλο είναι μεγάλο πράγμα".


Πιστέψατε ότι θα φτάσει η ομάδα τόσο μακριά όταν αναλάβατε τον Οκτώβριο;

"Αυτή η πρώτη μου σεζόν είναι μεταβατική και ο βασικός στόχος είναι να τερματίσουμε τρίτοι. Έτσι μπαίνοντας στα πλέι οφ μπορούμε να διεκδικήσουμε ακόμα και την έξοδο μας στο Τσάμπιονς Λιγκ της επόμενης σεζόν. Δεν είναι εύκολο, γιατί έχουμε να ανταγωνιστούμε άλλες ομάδες όπως ο Παναθηναϊκός, ο ΠΑΟΚ και ο Άρης. Ο τελικός Κυπέλλου σου δίνει ένα πλεονέκτημα, όμως ο Ατρόμητος δεν είναι εύκολος αντίπαλος και δεν πρέπει να εφησυχάσουμε".

Ποιος είναι οι μεγαλύτερες διαφορές ανάμεσα σε ισπανικό και ελληνικό πρωτάθλημα;

"Το ισπανικό είναι πιο γρήγορο και τεχνικό. Το ελληνικό στηρίζεται πιο πολύ στη δύναμη. Έτσι προσπαθούμε να δουλέψουμε από το μικρότερο μέχρι το μεγαλύτερο κομμάτι στην τεχνική μας. Αυτή είναι μία από τις προκλήσεις μου στην ομάδα, καθώς το πρότζεκτ είναι μεγάλο".

Την Κυριακή η ομάδας υπέστη μία βαριά ήττα με 6-0 από την ομάδα του Βαλβέρδε. Μιλήσατε καθόλου μετά το ματς;

"Φυσικά. Είμαστε φίλοι και του έδωσα συγχαρητήρια μετά το παιχνίδι. Με ενθάρρυνε να ζήσω την εμπειρία στην Ελλάδα και του είμαι ευγνώμων. Σε αυτό το ματς παίξαμε μετά την πρόκριση επί του ΠΑΟΚ".

Είναι αλήθεια για το ενδιαφέρον της Χέρκουλες;


"Ναι είναι αλήθεια. Και μάλιστα δεν είναι η μόνη ομάδα που ενδιαφέρεται. Όμως έχω συμβόλαιο με την ΑΕΚ και είμαι συγκεντρωμένος στην ομάδα".

θα σας δούμε σύντομα στην Ισπανία;

"Σίγουρα...". Τα συμπεράσματα δικά σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου