Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΤΖΕΡ ΓΚΕΡΕΪΡΟ!


Ο Ρότζερ Γκερεϊρο μίλησε στον πολωνικό τύπο για τον αγώνα με τον Πάοκ , δήλωσε χαρακτηριστικά :«Τρόμαξα αλλά ευτυχώς κατάφερα να ξεφύγω». είπε με αφορμή τα επεισόδια στο γήπεδο της Τούμπας και συνέχισε:«Οπαδοί του ΠΑΟΚ εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο και προσπάθησαν να χτυπήσουν κάποιον, έτσι τυχαία. Οι περισσότεροι πλησίασαν στον Δέλλα, επειδή ήταν πιο κοντά τους. Τρόμαξα, αλλά ευτυχώς κατάφερα να ξεφύγω και να πάω στα αποδυτήρια. Έχω ξαναδεί τέτοιες εικόνες στην Ελλάδα, αλλά πρώτη φορά συνέβησαν σε αγώνα της ομάδας μου και τις έζησα κι εγώ» Τέλος ανέφερε για την εμπιστοσύνη που του δείχνει ο Μανόλο Χιμένεθ :«Αισθάνομαι πως είμαι σε καλή κατάσταση. Χαίρομαι που ο προπονητής μου με εμπιστεύεται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου