Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

ΦΑΝΕΡΑ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ!


Φανέρα οργισμένος ήταν ο Στάυρος Αδαμίδης μετά το 6-0 απο τον Οσφπ! Επισκέφθηκε τα Σπάτα και επέπληξε τους ποδοσφαιριστές της 'Ενωσης και τους είπε :«Αν δεν ήμουν πρόεδρος θα σας περίμενα και εγώ έξω με τον κόσμο». «Γράψαμε το όνομά μας με μαύρα γράμματα στην ιστορία της ΑΕΚ. Ήταν μία ήττα ντροπή που ήταν δύσκολο να ξεπλυθεί. Δεν ξέρω ακόμα κι αν το Κύπελλο μπορέσει να απαλύνει την πικρία του κόσμο. Αν δεν ήμουν πρόεδρος θα σας περίμενα και εγώ απ' έξω. Μιλούσα 4 ώρες με τους οπαδούς για να τους εξηγήσω τα ανεξήγητα και να προστατέψω την ομάδα όπως ορίζει ο ρόλος μου. Από την μεριά μου αναλαμβάνω τις ευθύνες που μου αναλογούν. Εντός 24 ωρών θα μάθετε το πρόστιμο που θα σας επιβληθεί. Ανασυνταχτείτε και μην κάνετε άλλη ήττα ως το τέλος της σεζόν. Να βάλετε στο μυαλό σας ότι αντίπαλοι της ΑΕΚ είναι ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός και όποιος δεν το καταλαβαίνει δεν έχει θέση σε αυτή την ομάδα» 'Ολα αυτά τα ανέφερε στους παίκτες της ομάδας ο πρόεδρος της Α.Ε.Κ στα αποδυτήρια του προπονητικού κέντρου στα Σπάτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου