Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΝΤΖΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ Α.Ε.Κ!


Διαβάστε τί λέει ο Βαγγέλης Μαντζίος για το ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριερά του στην 'Ενωση:Πώς βρέθηκες στο ΟΑΚΑ;

«Είμαι εδώ, γυμνάζομαι παρακολουθώ ποδόσφαιρο, ήταν ούτως η άλλως ενδιαφέρον το παιχνίδι, οπότε πήγα».

-Γράφτηκαν πολλά χθες σχετικά με πιθανό ενδιαφέρον της ΑΕΚ. Έχει συζητήσει κάτι χειροπιαστό με τους διοικούντες της;

«Όχι. Παλιότερα υπήρχε σοβαρότερο ενδιαφέρον. Ούτε χθες μίλησε με κάποιον από την ΑΕΚ γι'αυτό το θέμα. Με βρήκε ο Γιώργος Κωνσταντινίδης, με τον οποίο γνωριζόμαστε από τον Παναθηναϊκό, με διευκόλυνε για την παρακολούθηση του αγώνα και μου είπε απλώς ότι μπορεί να τα ξαναπούμε σύντομα. Αυτό ήταν όλο».

-Αυτό ακούγεται σαν υπόσχεση!

«Ε, δεν μπορώ να ξέρω τι έχει ο άνθρωπος στο μυαλό του για το μέλλον. Σε φιλικό κλίμα και όχι επαγγελματικό πλαίσιο έγινε ό,τι έγινε προχθές».

-Θα αποδεχόσουν προσφορά της Ένωσης το προσεχές καλοκαίρι;

«Αν συμφωνήσουμε σε μια σειρά πραγμάτων, ασφαλώς. Καμία πόρτα δεν κλείνω και η ΑΕΚ είναι μια ομάδα που κάθε χρόνο έχει στόχο δύο τίτλος και καλή πορεία στην Ευρώπη».

-Μπορείς να ξεκαθαρίσεις τι έχει συμβεί με εσένα και τη Μαρίτιμο;

«Αυτή τη στιγμή είμαστε σε κόντρα. Δεν ήθελαν να μου δώσουν άδεια να έρθω στην Ελλάδα να κάνω την επέμβαση στο πόδι μου και πλέον είμαι μονίμως στην Αθήνα, δεν γυρίζω στην Πορτογαλία. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω πως θα καταλήξει αυτή η υπόθεση. Το σίγουρο είναι ότι τον Ιούλη λήγει ο δανεισμός μου από τον Παναθηναϊκό στη Μαρίτιμο και το συμβόλαιο μου με τν Παναθηναϊκό. Το καλοκαίρι αποδεσμεύομαι».

-Τι συνέβη από την αρχή της σεζόν;

«Είχα όνειρα στην αρχή. Ήξερα ότι είχε δείξει ενδιαφέρον και ο κ.Σάντος και ήθελε να παρακολουθήσει την πορεία μου, ότι εύκολα θα μάθαινε πώς πήγαινα. Ήταν επιπλέον κίνητρο για εμένα αυτό. Τραυματίστηκα στο μετατάρσιο του μικρού δαχτύλου στο πόδι στο πρώτο ματς με την Πάσος Φερέιρα. Έπρεπε να κάνω θεραπέια για πολλές μέρες. Πιέστηκα να παίξω νωρίτερα απ'ότι έπρεπε γιατί η ομάδα δεν πήγαινε καλά. Σε μια προπόνηση χτύπησα και πάλι στο ίδιο σημείο και έπρεπε να υποβληθώ σε επέμβαση. Είχα ζητήσει να την κάνω στην Αθήνα, δεν μου το επέτρεψαν, έγιναν πολλά. Τελικά την έκανα με δικά μου έξοδα στην Αθήνα».

-Ελλάδα ή εξωτερικό;

«Έκανα λανθασμένες επιλογές τον τελευταίο χρόνο. Δεν ξέρω, θα δούμε ποιες θα είναι οι προτάσεις και θα επιλέξω. Θα είμαι ελεύθερος αυτό είναι το σημαντικό. Αλλά θα είναι μια σημαντική απόφαση στην καριέρα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου