Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΤΖΕΡ ΓΚΕΡΕΪΡΟ!


Χθεσίνο δημοσιεύμα ανέφερε χαρακτηριστικά πώς η Βίσλα Κρακοβίας ενδιαφέρεται για τον Ρότζερ Γκερεϊρο. 'Ο εν λόγω ποδοσφαιρίστης μίλησε σε δημοσιογράφους απο την πατρίδα του την Πολωνία:«Δεν θέλω να φύγω από την ΑΕΚ. Εχω συμβόλαιο με την ομάδα, έχω δεθεί με τον κόσμο και θέλω να προσφέρω ακόμα περισσότερα. Δουλεύω σκληρά στις προπονήσεις για να καθιερωθώ. Βρίσκομαι σε καλή κατάσταση, έχω αρχίσει να βρίσκω τον εαυτό μου και δεν περνάει από την σκέψη μου να φύγω», 'Ενω τέλος τονίσε για την ενδιαφερόμενη πολωνική ομάδα:«Ξέρω ότι υπάρχουν ορισμένες ομάδες, όπως η Βίσλα που έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για μένα, αλλά αυτό ειλικρινά δεν σημαίνει ούτε ότι θα φύγω, ούτε πως θέλω να φύγω. Η ομάδα μου είναι η ΑΕΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου