Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

ΑΓΡΙΕΨΕ Ο ΤΖΕΜΠΟΥΡ!


Βάση αποκλειστικού δημοσιεύματος της Sportday μετά το τέλος του δίπλου <<άναψαν τα αίματα>>> αναμέσα στον Μανόλο Χιμένεθ και τον Ρέφικ Τζεμπούρ. Ο Μανόλο Χιμένεθ αρχικά ανέφερε βέβαια χώρις να προσβάλει ή να θίξει τον Αλγερινό επιθετικό:«Επί μία ώρα δουλεύαμε σε υψηλή ένταση, αλλά στο τέλος, στα δέκα λεπτά που παίξαμε δίτερμα, κάποιοι χαλάρωσαν. Σας λέω συνέχεια να είστε πιεστικοί και ειδικά μπροστά ο Μπλάνκο, ο Τζεμπούρ και ο Σκόκο δεν πίεζαν όσο έπρεπε, δεν έτρεχαν» Αδικαιολόγητα ο Ραφίκ Τζεμπούρ πήρε το λόγο και είπε: «Γιατί δεν με πιάνεις στο τέλος να μου τα πεις πρόσωπο με πρόσωπο και μου το λες μπροστά σε όλους τους συμπαίκτες μου; Γιατί με κατηγορείς μπροστά τους και φαίνομαι εγώ ο κακός; Αν δεν με σέβεσαι εσύ, δεν σε σέβομαι κι εγώ». 'Ο Μανόλο Χιμένεθ έδιωξε τον Τζεμπούρ απο την προπόνηση και τον έστειλε να απολογηθεί στον Στάυρο 'Αδαμίδη,αυτο το απαραδέκτο επεισόδιο δεν σταμάτησε εκεί καθώς ο <<τρομοκράτης>>απάντησε :«Αν είσαι άνδρας, έλα έξω να... τα πούμε οι δυο μας». Ρόλο <<πυροσβεστικής>> αναμέσα στον Κ.Χιμένεθ και τον Τζέμπουρ είχαν οι Λύμπεροπουλος -Δέλλας που έσπευσαν και ηρέμησαν τα πνεύματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου