Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΑΝΟΛΟ ΧΙΜΕΝΕΘ!


Ο Μανόλο Χιμένεθ μίλησε στην ραδιοφωνική εκπομπή El partido de las 12 (ο αγώνας των 12) του ραδιοφωνικού σταθμού Cadena COPE απο την Ισπανία ,ας παρακολουθήσουμε αναλυτικά την συνέντευξη του Ισπανού τεχνικού: Καλησπέρα, Ελλάδα, καλησπέρα, Αθήνα, καλησπέρα, Μανόλο!

«Καλησπέρα, Ισπανία».

- Η πρεμιέρα σου ήταν εντυπωσιακή: Αρης - ΑΕΚ 0-4! Ονειρεμένο ντεμπούτο, έτσι;

«Ναι, ναι, κάτι παραπάνω από ονειρεμένο ντεμπούτο! Εγώ είχα ενθουσιασμό για τη νίκη, πάντα δουλεύω σκεπτόμενος τη νίκη. Ηξερα τις δυσκολίες που έκρυβε ο αντίπαλος, μια ομάδα που σύμφωνα με τους 'ειδικούς' εδώ στην Ελλάδα είναι η πιο φορμαρισμένη του πρωταθλήματος. Αλλά τα πράγματα μάς βγήκαν καλά. Εντάξει, είναι το πρώτο ματς από μια σειρά αγώνων που έχουμε και μας βγήκαν όλα καλά, αλλά πρέπει να μείνουμε προσγειωμένοι. Απομένει ακόμα πολλή δουλειά σε ένα πρωτάθλημα που για εμένα είναι καινούργιο, σε ένα ρόστερ που δεν σχεδίασα εγώ. Αλλά κατανοώ ότι μου έχουν ζητήσει να κάνω τη δραστική, μεγάλη αλλαγή ώστε η ΑΕΚ να γίνει αυτό που ήταν μέχρι και πριν από λίγα χρόνια».

- Για όσους δεν παρακολουθούμε από κοντά το ελληνικό πρωτάθλημα, τι μπορείς να μας πεις; Είναι τεράστιος ο αριθμός Ισπανών που δουλεύετε εκεί...

«Ναι, πολλοί ποδοσφαιριστές, αρκετοί προπονητές επίσης, σε ένα πρωτάθλημα με 16 ομάδες. Υπάρχουν πολλοί Ισπανοί, αλλά και πολλοί Αργεντινοί, Βραζιλιάνοι. Αυτό που ξεχωρίζει είναι ότι πρόκειται για ένα παθιασμένο πρωτάθλημα. Κάθε ομάδα έχει το κοινό της που τη στηρίζει...».

- Πολύ «καυτό», πολύ αργεντίνικο το κλίμα εκεί, έτσι;

«Ναι, ναι. Ο αγώνας με τον Αρη μού θύμισε το 'Μπομπονέρα' της Μπόκα Τζούνιορς. Ιδιο! Σε όλο τον αγώνα στήριζαν την ομάδα τους. Ακόμα και όταν έχαναν 0-4 φώναζαν για την ομάδα τους. Δεν το χωρούσε το μυαλό μου, γιατί στην Ισπανία αν χάνεις 0-1 στο 10' και στο 20' δεν έχεις σουτάρει προς την αντίπαλη εστία, αρχίζουν να σε αποδοκιμάζουν. Ετσι;».

- Πες μας τι έχεις δει στην Αθήνα. Τι προτείνεις; Εχεις ανέβει στον Παρθενώνα, έχεις τραβήξει την κλασική φωτογραφία με τον Παρθενώνα πίσω σου;

«Τον Παρθενώνα τον γνωρίζω από παλαιότερες επισκέψεις μου στην Ελλάδα. Δεν έχω ανέβει, αλλά έχω πιει κάτι μπιρίτσες βράδυ κάτω από την Ακρόπολη και είναι καταπληκτικό το τοπίο...».

- Τι ωραία, με την Ακρόπολη φωτισμένη και μια παγωμένη μπιρίτσα! Το κυκλοφοριακό, όμως, πρέπει να είναι πρόβλημα...

«Το κυκλοφοριακό είναι χαοτικό. Κανείς δεν νοικιάζει αυτοκίνητο. Κανείς! Είναι μια τρέλα. Στη Σεβίλλη για να πάω από το Ρεμέδιος στην Τριάνα (σ.σ.: δύο γειτονιές της πόλης) έκανα πέντε λεπτά. Στην Αθήνα χρειάζομαι 30 με 40 λεπτά το λιγότερο. Κατά τα άλλα, η ζωή είναι ωραία εδώ. Το φαγητό μοιάζει πολύ με αυτό της νότιας Ισπανίας. Απλώς εδώ χρησιμοποιούν πολύ τα μπαχαρικά. Αυτό που μου έχει μείνει περισσότερο είναι το πόσο παθιασμένοι είναι οι Ελληνες. Μιλούν μαζί σου και φαίνεται σαν να σε κατσαδιάζουν, σαν να σου τα... χώνουν, αλλά στην πραγματικότητα σού μιλούν ευγενικά. Είναι άνθρωποι με ζεστό αίμα».

- Αυτόν τον παραδοσιακό χορό, το συρτάκι, τον ελέγχεις ήδη;

«Δεν έχω χρόνο να χορεύω. Δεν μου έχει δοθεί η ευκαιρία, αλλά και εδώ είναι πολύ των παραδόσεων. Οπως οι Ανδαλουσιανοί, που είμαστε με τα δικά μας, έτσι κι εδώ βάζουν πολύ αυτήν τη μουσική, κάνουν πολύ θόρυβο με τα δάχτυλα».

- Και τη Μεγάλη Εβδομάδα τι θα κάνεις; Θα πεις ότι έχεις γρίπη για να μην προπονήσεις την ΑΕΚ και θα έρθεις εδώ για τις λιτανείες;

«Αυτό με ζορίζει λιγάκι. Και οι φίλοι μου μου βάζουν το δάχτυλο στην πληγή, μου στέλνουν μουσική που ακούμε τη Μεγάλη Εβδομάδα, μου στέλνουν εικόνες. Συγγνώμη που το λέω, αλλά με έχουν τρελάνει».

- Εντάξει, Μάρτιο - Απρίλιο θα δούμε τι θα γίνει. Δεν υπάρχει και διακοπή, έτσι;

«Οχι. Αλλά ελπίζω να είμαστε πρώτοι για να έχω την πολυτέλεια να αρπάξω μια... γρίπη και να έρθω».

- Ετσι! Πρώτος, με 3-4 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο και ζητάμε τουλάχιστον Μεγάλη Πέμπτη και Μεγάλη Παρασκευή άδεια, έτσι;

«Μακάρι, μακάρι. Η αλήθεια είναι ότι θα είναι δύσκολο. Οι προπονητές, ακόμα κι αν δεν το παραδεχόμαστε, είμαστε λίγο φοβητσιάρηδες. Πάντα δίνουμε μια μικρή δικαιολογία, αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτή η ομάδα χρειάζεται πολλή δουλειά. Οι ίδιοι οι ποδοσφαιριστές λένε ότι είχαν χρόνια να δουλέψουν πολύ πάνω σε θέματα τακτικής και πρέπει να αλλάξουμε αυτή την υποδομή, να κάνουμε πιο επαγγελματική την ομάδα. Και πρέπει να έχουμε απαιτήσεις από την πρώτη ομάδα. Αλλά αυτή η ομάδα πρέπει να αρχίσει να δείχνει πραγματάκια, κυρίως από τον Δεκέμβριο».

- Αυτό είναι απλώς ένα συγχαρητήριο τηλεφώνημα για την πρόσληψη και τη νίκη. Θα επικοινωνούμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα μαζί σου...

«Σας ευχαριστώ πολύ. Πραγματικά, ήταν ένα τηλεφώνημα που με βοήθησε να τονώσω το ηθικό μου. Να είστε καλά»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου