Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΧΙΜΕΝΕΘ!


Συνέντευξη τύπου παραχώρησε ο Μανόλο Χιμένεθ με αφόρμη την έναρξη της συνεργασίας του με την 'Ενωση .Αρχικά είπε:"Καλησπέρα σας, είμαι στη διαθεσή σας για οποιαδήποτε ερώτηση. Το έμαθα και στα ελληνικά για να μπορέσω να σας χαιρετήσω. Θα προσπαθήσω να προσαρμοστώ στη ζωή της ΑΕΚ και την ελληνική γενικότερα και θέλω να σας πω για ποιο λόγο επέλεξα να φύγω απο το ισπανικό πρωτάθλημα και να έρθω στο ελληνικό. Η πρώτη συνάντηση που είχα στο Λονδίνο με τον πρόεδρο ήταν ξεκάθαρη η ιδέα μου να δουλέψω στην ΑΕΚ. Με ενδιαφέρουν πάντα οι σύλλογοι που έχουν το σκοπό και τη διάθεση να δουλέψουν. Πολλές φορές τα αποτελέσματα εξαρτώνται απο διάφορες συγκηρίες. Πάνω απ'όλα χρειάζεται ζήλος και όρεξη για δουλειά. Θα μπορούσα να είχα δουλέψει σε άλλα πρωταθλήματα. Πρωταθλήματα... εξωτικά, με χρήματα περισσότερα. Πέρα απο το οικονομικό με ενδιαφέρουν οι προδιαγραφές να πετύχουμε. Θέλω να εξελιχθώ μέσα απο την ΑΕΚ. Θα βάλω το 100% τόσο του συναισθήματος, όσο και σαν... Μανόλο Χιμένεθ. Θα τα βάλω όλα για την ΑΕΚ. Θέλω να σας ευχαριστήσω για το σεβασμό που δείξατε όλο αυτό το διάστημα. Είμαι εδώ για να διευκολύνω τη δουλειά σας και εσείς τη δική μου. Να μαθαίνουν σωστά οι φίλαθλοι τη γίνεται στην ομάδα". Εν συνεχεία δέχτηκε και τις ερώτησεις των παρεβρισκόμενων δημοσιογράφων:

Απο ποιόν συνέλεξε πληροφορίες για την ΑΕΚ;

"Απο την πρώτη στιγμή που έμαθα να συνεργαστώ με την ΑΕΚ, αμέσως πήρα κάποια DVD και είδα. Απο εκεί και πέρα ρώτησα κάποιους ανθρώπους που ξέρουν την ΑΕΚ. Σίγουρα δεν μπορούν απο την πρώτη στιγμή να γίνουν δραστικές αλλαγές και όσο πιο σύντομα γίνεται να αλλάξουμε κάποια πράγματα. Με εντυπωσιάσε απο τους παίκτες ότι προπονήθηκαν με μεγάλη ένταση και όρεξη. Στο ποδόσφαιρο είναι σημαντικό η θέληση και η στάση να θέλουμε να κερδίσουμε"

Νιώθετε πίεση που ξεκινάτε με δύσκολα παιχνίδια;

"Σίγουρα όλες οι μεγάλες ομάδες θέλουν παίζουν σημαντικά παιχνίδια. Έχω σεβασμό για όλες τις ομάδες, είτε είναι στην πρώτη θέση είτε στην τελευταία"

Ποιές αλλαγές θέλετε να περάσετε στην ομάδα και ποιοι είναι οι στόχοι της ΑΕΚ;

"Σίγουρα όταν υπάρχουν πολλές και καλές ομάδες στο πρωτάθλημα, παρόλο που είναι νωρίς, όταν υπάρχει διαφορά είναι σημαντικό. Εκείνο που θέλω απο την ομάδα μου είναι ότι δεν θέλω να νομίζει ότι έχει χαθεί κάτι γιατί πάντα υπάρχει η δυνατότητα. Το σημαντικότερο είναι να τα δίνουμε όλα σε ένα παιχνίδι και να είμαστε ικανοποιημένοι απο τον ίδιο μας τον εαυτό. Ο πιο σημαντικός στόχος είναι να κερδίζουμε το παιχνίδι. Αυτός είναι ο στόχος μας: Να κερδίζουμε κάθε παιχνίδι. Αν έρθει η ήττα θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε το επόμενο παιχνίδι"

Ποιο είναι το πλάνο που έχετε με τη διοίκηση και πώς θα το βάλετε σε εφαρμογή;

"Σίγουρα όταν υπέγραψα γνώριζα καλά ότι δεν ήμουν εγώ που έκανα τις οποιοσδήποτε αλλαγές οι προσθήκες στο ρόστερ. Δεν σημαίνει ότι αυτή τη χρονιά την... πετάμε. Τη δεύτερη χρονιά θα έχουμε μία καλύτερη προετοιμασία"

Περιμένετε μεταγραφική ενίσχυση τον Ιανουάριο;

"Θέλω να γνωρίσω καλά την ομάδα. Οι μεταγραφές δεν είναι θέμα... καπρίτσιου. Μεταγραφή γίνεται όταν χρειάζεται και όταν ερθει η κατάλληλη στιγμή. Όταν θελήσω να ζητήσω κάτι απο τον πρόεδρο θα γίνει. Αυτή τη στιγμή δεν ζητάω τίποτα. Θέλω σκληρή δουλειά"

Προβιβάσατε 4 παίκτες στην πρώτη ομάδα. Ποιο είναι το πλάνο σας για τις Ακαδημίες;

"Ένα απο τα πράγματα που με έκαναν να έρθω στην ΑΕΚ είναι ότι είχα δουλέψει 8χρόνια στην πρώην ομάδα μου και απο τις Ακαδημίες βγήκαν 15 ποδοσφαιριστές. Στόχος μου είναι και το έχω συζητήσει με τον πρόεδρο, ανάλογα με το χρονοδιάγραμμα και το πρόγραμμα να είμαι κοντά στις Ακαδημίες. Με αυτούς τους 4 παίκτες που ήρθαν στην πρώτη ομάδα βασίστηκα στην ενημέρωση που είχα απο τους συνεργάτες μου. Σίγουρα τους γνωρίζω πολύ λίγο, αλλά με τον καιρό θα τους γνωρίσω. Είμαι σίγουρος ότι κάποιοι απο αυτούς και θα παίξουν στην πρώτη ομάδα και θα θριαμβεύσουν. Η ΑΕΚ ανοίγει την αγκαλιά της σε παίκτες κάθε εθνικότητας"

Η ΑΕΚ έχει καιρό να πάρει το πρωτάθλημα, γνωρίζετε ότι Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός έχουν οικονομικές δυνατότητες. Πώς θα τους αντιμετωπίσετε;

"Το όπλο μας είναι να βελτιωθούμε μέσα απο τη δουλειά και την ταπεινώτητα. Με τη δουλειά και τη βοήθεια του Θεού πιστεύουμε ότι μετά απο ένα σχετικό μεταβατικό στάδιο θα διεκδικήσουμε τίτλους. Η φιλοσοφία μου όχι μόνο στο ποδόσφαιρο αλλά και στη ζωή είναι να παλεύεις και να ξέρεις στο τέλος ότι πάλεψες"



Η ΑΕΚ έχει κάποια συμβόλαια που εκπνέουν, όπως Σκόκο και Μπλάνκο. Τι ξέρετε πάνω σε αυτό το θέμα;

"Σίγουρα θα έχει βάρος η γνώμη μου. Μιλάμε για σημαντικούς παίκτες. Αν δεν ήταν δεν θα ξεκινούσε η διοίκηση διαπραγματεύσεις. Στην ΑΕΚ θα μείνω το λιγότερο δύο χρόνια. Και οι συγκεκριμένοι παίκτες αλλά και όλοι πρέπει να μου αποδείξουν ότι θέλουν και αξίζουν να παίζουν στην ΑΕΚ"

Μπορείτε να ιεραρχήσετε τους στόχους για φέτος;

Το πρώτο βήμα είναι να δουλέψουμε σκληρά. Κανείς δεν μπορεί να πετύχει τίποτα αν δεν δουλέψει. Και με τη σκληρή δουλειά θα μπορέσουμε και να κατακτήσουμε τους στόχους. Εάν είμαστε καλοί στη δουλειά μας οι στόχοι θα επιτευχθούν σύντομα. Αν δεν δουλεύουμε θα είμαστε μακριά απο τους στόχους μας. Συγνώμη που επαναλλαμβάνομαι αλλά το πιο σημαντικό τώρα για μας είναι να παλεύουμε κάθε ματς ξεχωριστά"

Απο αυτά που είδατε απο την ομάδα στα DVD τι σας άρεσε, τι όχι;

"Πρώτα απ' όλα έχω δει τα τελευταία 5 παιχνίδια, εκτός απο αυτό με τη Ζενίτ και απο σεβασμό σε συναδέλφους μου δεν μπορώ να μιλήσω για τεχνική ή τακτική για θέματα του παρελθόντος"

Η ΑΕΚ έχει να πάρει πολλά χρόνια πρωτάθλημα. Σας φοβίζει;

"Ο φόβος είναι για τους δειλούς. Εγώ δεν είμαι δειλός και η ομάδα μου δεν είναι δειλή! Είμαστε εδώ για να παλέψουμε"

Ποιά θα είναι τα στοιχεία της ΑΕΚ στο παιχνίδι της;

"Απο τη στιγμή που έρχεσε σε ένα περιβάλλον τόσο διαφορετικό, όσο είναι και αυτό της γλώσσας, δεν είναι καλό να υπάρχουν δραστικές αλλαγές. Είμαι γνώστης και συνιδητοποιώ ότι και λόγο του αγωνιστικού προγράμματος, αλλά και τις διαφορές που έχουμε στη βαθμολογία δεν είναι καιρός για... πειραματισμούς, αλλά και να καθόμαστε. Αυτό που θέλω να κάνω είναι να προσπαθήσω να βελτιώσω κάποια πράγματα που εγώ βλέπω να βελτιωθούν".

Μπορεί να δούμε από εσάς κάτι το πρωτοποριακό στα τμήματα των Ακαδημιών; Και, ποια είναι η άποψή σας απο το νέο προπονητικό κέντρο;

"Σχετικά με την πρώτη ερώτηση, δεν θέλω απο καπρίτσιο να βάλω κάποιους παίκτες στην πρώτη ομάδα. Θέλω να το κερδίσουν με τη δουλειά τους. Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι δεν πρόκειται να κοιτάξω ημερομηνία γέννησης, θρησκείας, εθνικότητας. Για μένα μπορεί να είναι σημαντικός ο Δέλλας όσο και ο Φροξυλιάς. Για το προπονητικό, το επισκέφτηκα χθες. Πιστεύω ότι θα μας βοηθήσει να εξελιχθούν η ομάδα και οι Ακαδημίες. Εξάλλου το είχαμε συζητήσει. Είδα ότι είναι ένα προπονητικό κέντρο που θα δουλέψει καλά. Θα έπρεπε να δουλέψουμε σκληρά... τρεις φορές για να το τελειώσουμε νωρίτερα"



Τι πρέπει να έχει για να σας κερδίσει ένας παίκτης;

"Σίγουρα για να είναι στην ΑΕΚ έχει τις συνθήκες και τις καταστάσεις να είναι στην ΑΕΚ. Έχει τα προσόντα. Κάθε φορά στο ποδόσφαιρο οι διαφορές μεταξύ μεγάλων και μικρών ομάδων είναι λίγες. Για μένα το τι ξεχωρίζει μία νίκη απο μία ήττα είναι η ποιότητα και η δουλειά. Ο παίκτης που είναι ποιοτητικός δουλεύει. Για μένα ο καλύτερος στον κόσμο είναι ο Μέσι. Δουλεύει όμως".

Τι σας εχει εντυπωσιάσει ως τώρα;

"Για μένα η μεγαλύτερη στεναχώρια μου είναι ότι άφησαν πίσω στην Ισπανία. Γι' αυτό και θα δουλεύω 24ώρες για να μη θυμάμαι. Αλλά αυτό που μου άρεσε απ' όλα και για 90% με έκανε να υπογράψω στην ΑΕΚ ήταν ότι ο κύριος πρόεδρος έδωσε σημασία όχι μόνο στους τίτλους μου, αλλά ότι ενδιαφέρθηκε και μιλήσαμε και πολύ για τη δουλειά που έχουμε κάνει στις Ακαδημίες"

Πώς ένιωσε από την υποδοχή του κόσμου και τι μήνυμα τους στέλνει;

«Να συνεχίσουν να είναι πιστοί. Χωρίς αυτούς δεν υπάρχει τίποτα. Δεν υπάρχουν δημοσιογράφοι, ποδοσφαιριστές. Πάντα θα αισθάνομαι ευγνωμοσύνη για τον τρόπο που με υποδέχθηκαν. Θα προσπαθήσω να τους το εκπληρώσω, ελπίζω με νίκες»

Σας γοητεύει η ιδέα να ακολουθήσετε την επιτυχία των Ισπανών τεχνικών Μουνιόθ, Φερέρ, Βαλβέρδε όπου ο καθ' ένας έβγαλε και απο έναν παίκτη;


"Δεν θα θελήσω να προοθίσω έναν μονάχα παίκτη. Όποιος έχει τη δύναμη, την τύχη και τη θέληση σίγουρα θα πάει μπροστά. Οι νέοι ποδοσφαιριστές γεννιούνται με ένα ταλέντο. Εσύ τον πλάθεις όμως"

Στη Σεβίλλη μείνατε 8 χρόνια. Μπορείτε να σκεφτείτε μία 8ετία στην ΑΕΚ;

"Αν η ΑΕΚ δεν πάψει να είναι φιλόδοξη σίγουρα θα είμαι εδώ. Πάντα όποτε υπάρχει όρεξη θα έρχονται και τα αποτέλεσματα. Το πιο σημαντικό είναι να υπάρξει πάντα φιλοδοξία. Δεν έχει σχέση αν είναι πρωταθλητής και θέλει να παραμείνει. Πάντα θέλουμε να ανεβαίνουμε πιο ψηλά. Πέρυσι η ΑΕΚ ήταν στην τρίτη θέση"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου