Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΜΑΝΟΛΟ ΧΙΜΕΝΕΘ!


Ο Νέος προπονήτης της ΑΕΚΑΡΑΣ μας Μανόλο Χιμένεθ καταφθάνει στο αεροδρόμιο σήμερα το βράδυ και αναμένονται φιλάθλοι της 'Ενωσης στο αερόδρομιο για να υποδεχτούν τον Ισπανό τεχνικό .Αρχικά ας δούμε τι δήλωσε Ο Ισπανός στην εφημερίδα Sportday για την έναρξη της συνεργασίας του με το Δικέφαλο :«Έμεινα πολύ ικανοποιημένος από τις συζητήσεις που είχα με τον κύριο Αδαμίδη και ο πρόεδρος έμεινε ικανοποιημένος από το πλάνο που του παρουσίασα και τη φιλοσοφία μου. Είχα πει από την αρχή ότι με ενδιαφέρει η προοπτική της ΑΕΚ και τη βλέπω σαν πρόκληση στην καριέρα μου».Επίπλεον στην Εφημερίδα Εξέδρα ανέφερε:
«Ειλικρινά, ανυπομονώ να έρθω στη χώρα σας για να δουλέψω. Είμαι ενθουσιασμένος και ευτυχισμένος με την εξέλιξη που υπήρξε. Κι αυτό διότι εκτιμώ πως μπορούμε να πετύχουμε πολλά σε συνεργασία με τους ποδοσφαιριστές και τη διοίκηση, έχοντας βέβαια και τη συμπαράσταση των οπαδών μας που γνωρίζω πολύ καλά ότι αγαπάει με πάθος την ομάδα και τη στηρίζει με όλη την αγάπη του». «Προσωπικά, αυτό που θέλω να ξέρει ο κόσμος της ΑΕΚ είναι ότι εγώ και οι συνεργάτες θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να βοηθήσουμε την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Ο μάνατζέρ μου με ενημέρωσε ότι όλα πήγαν καλά και πλέον περιμένω να μάθω πότε θα ταξιδέψω για να έρθω στην Αθήνα και να πιάσω δουλειά. Εκτός συγκλονιστικού απρόοπτου λοιπόν μιλάμε για συμφωνία. Εγώ είμαι πάρα πολύ θετικός και πρέπει να πω στον κόσμο ότι από την πρώτη στιγμή επιθυμούσα να συνεργαστώ με την ΑΕΚ.
Μου άρεσε ο τρόπος που με προσέγγισε η ομάδα και το πρότζεκτ που μου παρουσιάστηκε για το μέλλον και το οποίο με βρίσκει σύμφωνο. Κάτι που εξήγησα και στον κ. Αδαμίδη στη συνάντηση που είχαμε για να συζητήσουμε για το ενδεχόμενο να συνεργαστούμε. Με σκληρή δουλειά από όλους μας θα πετύχουμε τους στόχους μας». «Είχαμε κάποιες διαφωνίες στο θέμα του συμβολαίου. Ωστόσο, και οι δύο πλευρές κάναμε αμοιβαίες υποχωρήσεις και φαίνεται ότι όλα τα εμπόδια ξεπεράστηκαν. Τώρα μας περιμένει πολλή δουλειά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου