Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΣΜΑΕΛ ΜΠΛΑΝΚΟ


Ο Ισμαελ Μπλάνκο έκανε δήλωσεις στον τύπο της πάτριδας του και συγκεκριμένα στην εφημερίδα La nueva provincia:«Στην παρούσα φάση είναι απίθανο να πάω στην Αργεντινή. Για να φύγω από την Ελλάδα θα πρέπει να πάρω περισσότερα χρήματα από όσα εισπράττω εκεί. Είμαι πολύ άνετα στην Ελλάδα και δεν σκέφτομαι να φύγω από τη στιγμή που οι οικονομικές διαφορές είναι μεγάλες».
«Μένω στην ΑΕΚ. Έχω συμβόλαιο για έναν ακόμη χρόνο με την ΑΕΚ και το σέβομαι. Μετά θα δούμε. Κανείς δεν μου έχει μιλήσει για την Ολίμπο ή την Κολόν. Είχα ακούσει ότι με ήθελε η Κολόν, αλλά δεν υπήρξε κάτι συγκεκριμένο. Φυσικά και θα ήθελα να γυρίσω, γιατί στην Ολίμπο έζησα τα καλύτερα χρόνια της καριέρας μου και είμαι ευγνώμων απέναντί της».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου