Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΤΖΕΜΠΟΥΡ


Ο Ραφίκ Τζεμπούρ παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα competition απο την πατρίδα του την 'Αλγερία ,την συνεντεύξη προδημοσιεύσε σήμερα η αθλητικη εφημερίδα sportday. Ας παρακολουθήσουμε αναλυτικά όλα όσα είπε :Τέσσερα γκολ σε πέντε παιχνίδια, σχεδόν 100%, ποιο είναι το μυστικό σου φέτος;

«Πάνω απ' όλα θα πρέπει να γίνει σαφές πως είμαι επιθετικός περιοχής και φέτος από το ξεκίνημα της σεζόν παίζω κανονικά στη θέση μου. Ο στόχος μου ήταν να βελτιώσω τις όχι υψηλές επιδόσεις μου στο σκοράρισμα και με τη βοήθεια του Θεού τα καταφέρνω πολύ καλά τις τελευταίες εβδομάδες. Θα πρέπει επίσης να πω ότι δέχομαι και εξαιρετικές μπαλιές, που μου δίνουν τη δυνατότητα να χριστώ σκόρερ, κι έτσι έχω πετύχει αυτά τα τέσσερα γκολ στα πέντε τελευταία ματς».

- Φέτος παίζεις στην κορυφή της επίθεσης στο 4-2-3-1 που επιλέγει ο προπονητής σου. Δεν είχες αυτόν τον ρόλο πέρυσι;

«Ακριβώς. Φέτος παίζω στην αγαπημένη μου θέση, στην κορυφή της επίθεσης, ενώ πέρυσι ήμουν περισσότερο κάτι σαν... 9½ και είχα κυρίως την ευθύνη να δίνω την τελική μπαλιά. Έτσι τώρα μπορώ να ολοκληρώνω τις φάσεις κι αυτός είναι ο ρόλος που μου ταιριάζει περισσότερο, γιατί αισθάνομαι σούπερ άνετα σε αυτή τη θέση».

- Απέναντι στη Χάιντουκ, πάντως, έδειξες πως δεν περιμένεις απλώς μία καλή μπαλιά, αλλά σκοράρεις και με ατομική προσπάθεια...

«Κατ' αρχάς φέτος έχω κάνει εξαιρετική προετοιμασία και είχα κάθε επιθυμία να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου και να αποδείξω την πραγματική μου αξία. Επίσης, έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση και όταν η αυτοπεποίθηση υπάρχει, επιχειρείς πράγματα που πριν από μερικούς μήνες δεν θα τολμούσες να κάνεις. Η επιτυχία έρχεται κι αυτό είναι ακόμα καλύτερο για μένα. Από εκεί και πέρα, οι στόχοι που έχει θέσει η ομάδα για τη φετινή χρονιά μού δίνουν μεγάλο κίνητρο και ώθηση, γιατί δεν θα τελειώσουμε τη σεζόν με άδεια χέρια, όπως πέρυσι...».

- Ποιοι είναι οι στόχοι της ΑΕΚ;

«Είναι απλό, το πρωτάθλημα. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν προσπαθούσαμε και τα προηγούμενα χρόνια να το κατακτήσουμε, αλλά φέτος έχουμε πραγματικά τις δυνατότητες και το σύνολο για να τα καταφέρουμε. Όμως το πρωτάθλημα δεν είναι ο μοναδικός τίτλος που θέλουμε. Θέλουμε να έχουμε καλή πορεία στο Europa League και να φτάσουμε όσο πιο μακριά γίνεται. Φέτος θέλουμε πολύ ένα τρόπαιο και θα είναι πάρα πολύ σημαντικό για μένα να το πετύχω».

Όσο για τους προσωπικούς του στόχους, είπε: «Θέλω να είμαι ακόμα πιο αποτελεσματικός και να σκοράρω ξανά και ξανά! Αυτό πραγματικά θέλω, ειδικά όταν ακούω τον κόσμο να φωνάζει το όνομά μου στην εξέδρα. Δεν θέτω συγκεκριμένους στόχους, θέλω όμως να σκοράρω για να μου δίνω ικανοποίηση, είτε στην Ελλάδα είτε στην Αλγερία, και να αναβαθμίζω το στάτους μου ως σκόρερ».

Για το χαμένο πέναλτι απέναντι στη Χάιντουκ, ο 26χρονος άσος τόνισε: «Όταν ένας παίκτης χάνει ένα πέναλτι, μπορεί να συμβαίνουν δύο πράγματα: είτε το πέναλτι δεν εκτελέστηκε σωστά είτε ο τερματοφύλακας αντέδρασε σωστά. Στην περίπτωσή μου νομίζω ότι ισχύει το δεύτερο, περισσότερο το έπιασε ο τερματοφύλακας της Χάιντουκ παρά το έχασα εγώ. Αλλά εντάξει, είναι αλήθεια πως όταν υπάρχουν τέτοιες ευκαιρίες για να σκοράρεις, πρέπει με κάθε τρόπο να τις αξιοποιείς».

- Απέναντι στον Πανσερραϊκό και κόντρα στις συνήθειές σου πανηγύρισες έξαλλα το γκολ που πέτυχες...

«Δεν έχουμε κάθε μέρα τη δυνατότητα να παίζουμε εντός έδρας σε ένα γήπεδο στο οποίο οι κερκίδες είναι δίπλα στον αγωνιστικό χώρο. Κάθε φορά που σκοράρω χαίρομαι, είμαι ευτυχισμένος, αλλά σε αυτό το ματς ήταν κοντά στο τερέν οι οπαδοί μας και γι' αυτό ήθελα ακόμα περισσότερο να το πανηγυρίσω μαζί τους».

Για τη σχέση του με τον κόσμο της ΑΕΚ, ανέφερε: «Όπως ξέρει όλος ο κόσμος, πέρυσι πέρασα πολύ δύσκολες στιγμές, κυρίως στο ξεκίνημα της χρονιάς. Από τη στιγμή που δέχεσαι γράμματα υποστήριξης και ενθάρρυνσης, είτε στο σπίτι είτε στα γραφεία του συλλόγου είτε μέσω Ιντερνετ, εκ μέρους των οπαδών κι όταν σε σταματούν στον δρόμο, δεν μπορείς παρά να αγαπάς αυτούς τους οπαδούς και να αισθάνεσαι υπόχρεος απέναντί τους. Γι' αυτόν τον λόγο δεν ξεχνώ ποτέ να αφιερώνω τα γκολ μου στους οπαδούς, οι οποίοι πραγματικά μας δίνουν πολλά, είτε μέσα είτε έξω από το γήπεδο».

- Η αυτοπεποίθησή σου δημιουργείται και από την κουβέντα που είχες με τον προπονητή σου μετά τα περσινά επεισόδια που είχατε; Είπατε να τα διαγράψετε όλα και να ξεκινήσετε από την αρχή;

«Είναι ξεκάθαρο ότι η κουβέντα που είχα με τον προπονητή μου, μου έκανε πολύ μεγάλο καλό. Είχαμε μια πολύ ειλικρινή συζήτηση. Κατάφερε να βρει τις σωστές λέξεις για να μου δώσει κίνητρα...».

- Τι σου είπε δηλαδή;

«Αρχικά μου είπε ότι θα είχα μεγάλο ρόλο στον αγωνιστικό χώρο και εκτός αυτού, ούτως ώστε να εκπληρώσω τους στόχους της ομάδας. Μου γνωστοποίησε, επίσης, ότι θα είχα ρόλο ηγέτη στην ΑΕΚ και ότι θα έπρεπε να ξαναβρώ το ένστικτο του νικητή. Στην πραγματικότητα, πολύ απλά μου είπε ότι ήθελε να ξαναβρώ τον αληθινό Τζεμπούρ, ο οποίος, σύμφωνα με τον προπονητή μου, έχει όλα αυτά τα προσόντα».

Το νέο συμβόλαιο και η προοπτική μεταγραφής...

- Συμφώνησες με τον πρόεδρο για την επέκταση του συμβολαίου σου μέχρι το 2013, αλλά δεν έχεις υπογράψει ακόμα. Γιατί;

«Είναι αλήθεια ότι είχα μια συζήτηση με τον πρόεδρο της ΑΕΚ τις τελευταίες εβδομάδες, κατά την οποία συμφωνήσαμε στην ανανέωση του συμβολαίου μου μέχρι το 2013. Έχουμε οριοθετήσει τα σημαντικά ζητήματα και τις βάσεις για το νέο μου συμβόλαιο, όμως μένουν κάποιες μικρές λεπτομέρειες να διευθετηθούν κι αυτός είναι ο λόγος που δεν έχω βάλει ακόμα την υπογραφή μου. Όμως αυτό δεν είναι πρόβλημα».

- Λες ότι μένουν κάποιες μικρές λεπτομέρειες. Σε περίπτωση που δεν επιτευχθεί συμφωνία, αυτό μπορεί να σε κάνει να αλλάξεις γνώμη;

«Κατ' αρχάς πιστεύω ότι οι παράγοντες της ΑΕΚ θέλουν από καρδιάς να ανανεώσουν το συμβόλαιό μου μέχρι το 2013. Οι παράγοντες της ομάδας μέχρι στιγμής έχουν φανεί πολύ σωστοί απέναντί μου και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσουμε, παρά τις όποιες μικρές λεπτομέρειες δεν έχουν ακόμα διευθετηθεί. Επιπλέον, και εγώ και οι παράγοντες της ΑΕΚ είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις προτάσεις, υπάρχει συνεννόηση μεταξύ μας. Σε κάθε περίπτωση, δεν έχω καμία ανησυχία και είμαι σίγουρος ότι ο πρόεδρος θα σεβαστεί τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει απέναντί μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου