Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο ΝΤΟΥΣΚΟ ΣΤΟΝ ΑΔΑΜΙΔΗ


Χθές ο Ντούσαν Μπάγεβιτς είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Α.Ε.Κ ,παρακαλουθήστε αναλυτικα όλα όσα είπαν σύμφωνα με την εφημερίδα ΕΞΕΔΡΑ: Μπάγεβιτς :«Είχες απόλυτο δίκιο σε όσα είπες προχθές στους δημοσιογράφους. Ήταν πολύ σωστή η τοποθέτησή σου για τη διαιτησίας και στα όσα συμβαίνουν. Έδωσες σε όλους να καταλάβουν ότι ξέρουμε καλά τι γίνεται. Εγώ πιστεύω στην ομάδα και στους ποδοσφαιριστές μου, στη δουλειά που έχουμε κάνει. Σου έχω πει ότι είναι μία ομάδα που μπορεί να φτάσει ψηλά. Είμαι σίγουρος ότι αν μας το επιτρέψουν μπορούμε να πάρουμε τον τίτλο». Τέλος σύμφωνα με πάντα με την εφημερίδα ο Σταύρος Αδαμίδης είπε :
«Θα κάνω ότι μπορώ και ότι περνάει από το χέρι μου για να στηρίξω την ομάδα και να την προστατεύσω. Ξέρουμε όλοι τι συμβαίνει και ότι δεν είναι εύκολο να λυθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα. Θα προσπαθήσουμε όμως όλοι από τη διοίκηση να προστατεύσουμε την ομάδα Είμαστε όλοι σε εγρήγορση. Δεν θα αφήσουμε τίποτα που μπορεί να κάνει κακό στην ομάδα να περάσει έτσι ασχολίαστο, εφόσον μας ζημιώνει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου