Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

ΤΟ ΑΝΤΙΟ ΕΝΟΣ ΗΡΩΑ!


Για τα μικρά παιδιά ο Μπλάνκο ήταν απλά ένας ΗΡΩΑΣ για τους μεγάλους απλά ενάς καλός και φιλότιμος παίκτης. Ο Ισμαέλ Μπλάνκο είπε "αντίο" στους φιλαθλούς της 'Ενωσης μέσα απο μία συνέντευξη στην ιστοσελίδα aek365.gr , παρακολουθήστε αναλυτικά όλη την συνεντεύξη αποχαιρετισμού :«Έμαθα ότι μια συγκεκριμένη εφημερίδα έγραψε ότι έκλεισα στον Παναθηναϊκό. Όσο καιρό είμαι στην ομάδα ποτέ δεν έκανα κάτι περίεργο ή λάθος. Όμως το δικό μου όνομα είναι αυτό που ακούγεται συνέχεια. Γράφτηκαν πράγματα που δεν είναι αλήθεια, όπως πως υπέγραψα με τον Παναθηναϊκό. Όχι μόνο δεν είναι αλήθεια, αλλά ψάχνω για κάτι συγκεκριμένο. Αποκλείεται να πάω στον Παναθηναϊκό σέβομαι τον σύλλογο. Δεν θέλω να μείνω στην Ελλάδα. Θέλω να στείλω μήνυμα στην ΑΕΚ και στον κόσμο ότι δεν έχουν έτσι τα πράγματα. Με κανέναν σύλλογο δεν έχω υπογράψει τίποτα. Υποσχέθηκα από την αρχή ότι θα τιμήσω το συμβόλαιό μου με την ΑΕΚ και κράτησα το λόγο μου. Φεύγω, αλλά αν επιστρέψω στην Ελλάδα, θέλω να επιστρέψω μόνο στην ΑΕΚ. Τελείωσε το συμβόλαιό μου και δεν φτάσαμε σε συμφωνία. Η ΑΕΚ έκανε την τελευταία της προσφορά και δεν συμφωνήσαμε. Θα συνεχίσω στο εξωτερικό και όχι στην Ελλάδα» Γιατί όχι στην Ελλάδα;

«Είναι πολύ δύσκολο για μένα να αλλάξω ομάδα και να πάω σε άλλη ελληνική . Τρέφω πολύ ισχυρά συναισθήματα για τον σύλλογο και για τον κόσμο της ΑΕΚ που μου συμπεριφέρθηκε άψογα όλα αυτά τα χρόνια. Η ΑΕΚ με έφερε στην Ευρώπη και πραγματοποίησε ένα από τα όνειρά μου. Πιστεύω πως κι εγώ έδωσα χαρά στην ΑΕΚ και μακάρι μια μέρα να ξαναφορέσω την κιτρινόμαυρη φανέλα». -Πότε ράγισε το γυαλί με τη διοίκηση;

«Πριν από μερικά χρόνια φτάσαμε σε συμφωνία με τον πρώην πρόεδρο της ΑΕΚ (Θανόπουλο), ήμασταν έτοιμοι να υπογράψουμε την ανανέωση του συμβολαίου, αλλά ξαφνικά όλα χάλασαν. Πιστεύω πως η ΑΕΚ ποτέ δεν με ήθελε. Το έλεγα συνέχεια στον μάνατζέρ μου. Με «δούλευαν» με την πρώτη πρόταση που έστειλαν με μέιλ. Ήταν σαν να αδιαφορούσαν για όλα όσα προσέφερα στο σύλλογο. Εκεί κατάλαβα ότι δεν με ήθελαν».

-Ναι, αλλά η ΑΕΚ σου έκανε πρόταση 600. 000 ευρώ. Αν δεν σε ήθελε δεν θα σου έκανε πρόταση.

«Η τελευταία πρόταση που έγινε, αν θυμάμαι καλά είναι όπως το είπες. Η ΑΕΚ δεν θα έκανε ούτε αυτή την πρόταση, επειδή δεν με ήθελε. Την έκανε μετά από τόσες μήνες, απλά και μόνο επειδή πίεζε ο κόσμος. Ποτέ δεν είπαν την αλήθεια, ότι δηλαδή δεν ήθελαν να με κρατήσουν στην ΑΕΚ. Αν ήθελαν θα μου είχαν κάνει την πρόταση πολύ νωρίτερα. Δεν ήταν ειλικρινείς μαζί μου. Θα μπορούσαν να μου πουν: Δεν σε θέλουμε, σε ευχαριστούμε για όσα προσέφερες στην ομάδα. Εκεί θα τελείωνε η συνεργασία μας. Αλλά δεν είπαν την αλήθεια και έτσι φεύγω στενοχωρημένος.

-Ακούστηκαν διάφορα για τον τελευταίο τραυματισμό σου.

«Το ξέρω. Έχω ακόμα προβλήματα στο πόδι και ζήτησα από τον προπονητή μου να μην παίξω και να χρησιμοποιήσει κάποιον νεαρό. Ακόμα δεν είμαι καλά. Μίλησα με τον γιατρό μου στην Αργεντινή και του έχω ήδη στείλει τις εξετάσεις. Μόλις πάω εκεί θα με εξετάσει και αυτός».

-Υπάρχουν πληροφορίες πως έχει πολύ καλή πρόταση από το Ντουμπάι.

«Είναι αλήθεια ότι έχω δεχθεί μια πρόταση αλλά ακόμα δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Μιλάω καθημερινά με εκπροσώπους του συλλόγου από το Ντουμπάι και με τους μάνατζερ μου. Ακόμα δεν έχω υπογράψει τίποτα αλλά σίγουρα έχω αυτή την επιλογή στο μυαλό μου».

-Με τι συναισθήματα φεύγεις;

«Η αλήθεια είναι ότι φεύγω στενοχωρημένος. Δεν ήμουν καλά τους τελευταίους μήνες. Οι μόνοι που μου συμπαραστάθηκαν τόσο πολύ ήταν η οικογένεια μου. Με έχει στεναχωρήσει η συμπεριφορά της διοίκησης. Έλεγαν ψέματα, δεν έλεγαν την αλήθεια μπροστά μου. Πλέον φεύγω αλλά ελπίζω να γυρίσω».

-Θα κρατήσεις επαφή με ανθρώπους από την ΑΕΚ;

«Θα προσπαθήσω να κρατήσω επαφή με όλους. Τους συμπαίκτες μου και το επιτελείο. Ελπίζω να γυρίσω μια μέρα και μετά να κλείσω την καριέρα μου στην Αργεντινή».

-Δούλεψες με αρκετούς προπονητές. Ποια είναι η άποψη σου για αυτούς;

«Είχα 4-5 προπονητές. Ο Φερέρ με έφερε και φτάνουμε στον Μανόλο ο οποίος ό,τι ένιωθε το έλεγε μπροστά μου και αυτό το εκτίμησα. Ήρθε και με βρήκε και μου είπε ότι γνώριζε την κατάσταση μου με την ομάδα. Από τότε που ήρθε άρχισα να παίζω. Ορισμένοι ήθελαν να με διώξουν αλλά δεν τα κατάφεραν. Με τον προηγούμενο προπονητή δεν έπαιζα και δεν ήξερα γιατί. Φεύγω ήρεμος γιατί μέσα στο γήπεδο έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου. Με τον Μπάγεβιτς δεν έπαιξα σχεδόν τη μισή σεζόν και τελικά βγήκα πρώτος σκόρερ. Πιστεύω ότι αν έπαιζα περισσότερο θα σκόραρα και άλλα γκολ».

-Ποιοι ήθελαν να σε διώξουν;

«Άνθρωποι από την ομάδα, πρώην προπονητές».

-Την πρώτη χρονιά με τον Ριβάλντο είχες περισσότερες ευκαιρίες από ό,τι στη συνέχεια;

«Σίγουρα είχα περισσότερες αλλά βέβαια τότε ήξερα και που ακριβώς παίζω. Τα τελευταία χρόνια έπαιζα σε διαφορετικές θέσεις και αυτό δεν βοηθάει καθόλου».

-Μετά τον Τελικό ο Γιώργος Δώνης δήλωσε ότι στην Ελλάδα είμαστε ένα μπουρδέλο. Συμφωνείς;

«Αυτός σίγουρα θα ξέρει κάτι περισσότερο από εμένα. Είναι Έλληνας και έχει μεγαλύτερη εμπειρία από εμένα. Ξέρω όμως ότι αρκετά πράγματα δεν λειτουργούν καλά στην Ελλάδα. Πολύς κόσμος μιλάει χωρίς να γνωρίζει επειδή παίρνει λεφτά κάτω από τραπέζι. Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να βελτιωθούν στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Οι υπεύθυνοι πρέπει να ασχοληθούν με αυτά».

Πώς βλέπεις το μέλλον της ΑΕΚ;

«Περίπλοκο, πολύ περίπλοκο. Εύχομαι όμως να σηκώσει κεφάλι και να πάει καλύτερα στο μέλλον. Είναι σύλλογος με μεγάλη ιστορία και σπουδαίο λαό που δεν του αξίζει αυτή η κατάσταση. Ορισμένοι διαχειρίστηκαν λάθος την κατάσταση και το πληρώνει η ΑΕΚ. Πρέπει να βρεθούν πρόσωπα που νοιάζονται πραγματικά για την ΑΕΚ και δεν τη βλέπουν μόνο ως επιχείρηση».

-Πέρασες πολλά στην ΑΕΚ. Ποιες ήταν οι καλύτερες και οι χειρότερες εμπειρίες σου.

«Πέρασα πολλές όμορφες στιγμές. Δεν θα ξεχάσω ότι ήρθα στην Ελλάδα και έκανα πραγματικότητα το όνειρο μου. Το πρώτο γκολ μου με τον Ατρόμητο. Τα γκολ που πέτυχα στην Ευρώπη και στα ντέρμπι. Το γεγονός ότι βγήκα δύο φορές πρώτος σκόρερ. Το Κύπελλο που κατακτήσαμε. Εκπληκτικές στιγμές. Είχαμε όμως και τα άσχημα. Το Κύπελλο που χάσαμε απέναντι στον Ολυμπιακό αλλά και το Πρωτάθλημα. Δυστυχώς το Πρωτάθλημα το χάσαμε έξω από το γήπεδο. Ήρθα να παίξω μπάλα το έκανα. Φεύγω με ψηλά κεφάλι αλλά στεναχωρημένος.

-Έχεις να στείλεις ένα μήνυμα στον κόσμο;

«Πάντα θα μείνουν στην καρδιά μου. Ξέρουν τις σκέψεις μου και τα συναισθήματα μου για αυτούς. Θα μου λείψουν πολύ, ελπίζω να γυρίσω σύντομα. Εύχομαι να μου κρατήσουν την πόρτα ανοιχτή για να γυρίσω μια μέρα. Τους ευχαριστώ πάρα πολύ για την αγάπη που μου έδωσαν. Μπορεί κάποιοι να μην με αγάπησαν αλλά ξέρω, νιώθω ότι η πλειοψηφία με αγάπησε. Έμεινα αρκετά χρόνια στην ομάδα και πιστεύω ότι προσέφερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου