Τρίτη 17 Μαΐου 2011

ΕΓΚΩΜΙΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΕΟΣ!


Ο Νταβίντ Ματέος μίλησε στην ιστοσελίδα goal.com ,παρακολουθήστε αναλυτικά τι δήλωσε :-Ξεκινώντας την προετοιμασία το καλοκαίρι με τη Ρεάλ φανταζόσουν ότι τελικά θα κέρδιζες ένα Κύπελλο στην Ελλάδα;

«Η αλήθεια είναι το καλοκαίρι που έκανε προετοιμασία με τη Ρεάλ δεν φανταζόμουν ότι θα κέρδιζα ένα Κύπελλο στην Ελλάδα. Όταν ήμουν εκεί το καλοκαίρι μαζί με την πρώτη ομάδα το μόνο που σκεφτόμουν ήταν να τα κερδίσω όλα με τη Ρεάλ και να μείνω εκεί όλη τη χρονιά. Δεν είχα όμως ευκαιρίες λόγω των τόσο καλών παικτών που βρίσκονταν μπροστά από εμένα. Είχα λοιπόν αρκετές προσφορές και τελικά επέλεξα την ΑΕΚ».



-Ήταν ο πρώτος σου τίτλος σαν επαγγελματίας;

«Κατά κάποιο τρόπο μπορείς να πεις ότι ήταν ο πρώτος μου τίτλος. Βέβαια είχα παίξει σε ένα ματς με τη Ρεάλ όταν κέρδισε τον τίτλο και έτσι μπορείς να πεις ότι αυτός ήταν ο πρώτος»



-Εσύ τι πιστεύεις;

«Όταν με ρωτούν οι δημοσιογράφοι λέω «ναι» πως νιώθω ότι κέρδισα το Κύπελλο με τη Ρεάλ, «ναι» λέει και η οικογένεια μου και όλοι πιστεύουν ότι ήμουν μέλος της ομάδας που το κατέκτησε. Άλλωστε έπαιξα οπότε πιστεύω ότι μετράει(γέλια)».





-Πώς έζησες τον τελικό του Κυπέλλου ανάμεσα στη Ρεάλ και την Μπαρτσελόνα;

«Σαν να ήμουν στην ομάδα (Ρεάλ). Ήμουν με τους συμπαίκτες μου έξι μήνες και ήθελα να κερδίσουν. Επιπλέον είμαι από μικρός οπαδός της Ρεάλ και το να κερδίζει έναν τίτλο απέναντι στην Μπαρτσελόνα πάντα σου δίνει μεγαλύτερη χαρά. Είδα το ματς στο σπίτι με την κοπέλα μου και όταν ο Κριστιάνο σκόραρε φώναξα και πηδούσα από τη χαρά μου. Ευτυχώς στο σπίτι μου στην Αθήνα δεν έχω πολλούς γείτονες γιατί σίγουρα θα τους ενοχλούσα».



-Πώς ήρθε η κατάκτηση του Κυπέλλου στην Ελλάδα;

«Όταν ήρθα στην ΑΕΚ το πρώτο μας που έπαιξα ήταν ο προημιτελικός με τον Παναθηναϊκό και μέχρι το ενενήντα αποκλειόμασταν. Ευτυχώς ο Μίτσελ σκόραρε από το κέντρο και προκριθήκαμε στα ημιτελικά. Εκεί περάσαμε κάποιες λίγο τρομακτικές στιγμές στο ματε με τον ΠΑΟΚ όταν οι οπαδοί του μπήκαν στο γήπεδο όταν κερδίζαμε με 0-1. Μετά ήρθε ο τελικός που όλοι τον ονειρευόμασταν από την αρχή της σεζόν. Είχα την ευκαιρία να το ζήσω, ήταν μια όμορφη εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ».

-Μετά από τρεις μήνες στην Ελλάδα πως θα αξιολογούσες την πορεία σου στην ΑΕΚ;

«Όλα αυτά που ζω εδώ είναι πολύ θετικά. Δεν ήμουν σίγουρος ότι έπρεπε να φύγω από τη Ρεάλ αλλά όταν μίλησα με τον Μουρίνιο και είδα τις προοπτικές το αποφάσισα. Μου είπαν ότι με ζήτησε ο Μανόλο Χιμένεθ που ήταν μια πολύ καλή περίπτωση για εμένα καθώς θα μπορούσα να πάρω λεπτά συμμετοχής, να ωριμάσω και να είμαι πιο έτοιμος. Η αλήθεια είναι ότι μαθαίνω πολλά για έναν άλλο τύπο ποδοσφαίρου και έναν διαφορετικό τρόπο να ζεις σε αυτόν άλλο κόσμο του αθλήματος».



-Ανταποκρίθηκε τελικά στις προσδοκίες σου;

«Ναι! Είμαι ενθουσιασμένος στην ΑΕΚ. Εκτιμώ τη δουλειά που έκανε σε αυτούς τους τέσσερις μήνες γιατί πήρα πολλά λεπτά συμμετοχής εδώ και συμμετείχα σε ένα διαφορετικού τύπου ομάδα καθώς μέχρι τώρα ήμουν στα τμήματα υποδομής όπου ήμουν σχεδόν συνέχεια με τους ίδιους συμπαίκτες. Εδώ ήρθα σε αποδυτήρια όπου ήμουν μόνος και η προσαρμογή μου σε όλο αυτό με βοήθησε να ωριμάσω και να βελτιωθώ σαν άνθρωπος και σαν ποδοσφαιριστής».



-Πώς ήταν η προσαρμογή στο ποδόσφαιρο αλλά και στη ζωή στην Ελλάδα;

«Όταν έρχεται από τη Ρεάλ όπου κάνεις προπονήσεις με τους καλύτερους παίκτες στον κόσμος η προσαρμογή σε οποιαδήποτε ομάδα είναι εύκολη. Βέβαια για να πω την αλήθεια εδώ το ποδόσφαιρο είναι πιο δυνατό και όχι τόσο τεχνικό. Στην αρχή δυσκολεύτηκα λίγο με την γλώσσα αλλά όταν παίζεις το πρώτο σου παιχνίδι αποκτάς εμπιστοσύνη και όσο παίρνει λεπτά η προσαρμογή γίνεται ευκολότερη. Ο Μπαχά, της Μάλαγα, με προστάτεψε, και με συνόδευε σε όλα τα μέρη. Με βοήθησε με όλα. Η αλήθεια είναι ότι του είμαι ευγνώμων γιατί έχει μεγάλο μερίδιο στο γεγονός ότι προσαρμόστηκα τόσο καλά εδώ».

-Πέρασες δύσκολες στιγμές κατά την ως τώρα παραμονή σου στην Ελλάδα;

«Όχι. Ένιωσα λίγο άσχημα που δεν έπαιξα στον τελικό αλλά πρέπει να παραμένεις θετικός γιατί άλλωστε η ομάδα κέρδισε το Κύπελλο. Δεν μπορείς αυτό να το θεωρείς δύσκολη στιγμή ή κάτι σημαντικό»



-Στην Ισπανία η Ρεάλ έχει ήδη ξεκινήσει να ετοιμάζει το ρόστερ της για τη νέα σεζόν και πήρε τον Σαχίν. Έχεις μιλήσει με τον Μουρίνιο; Ξέρεις αν θα είσαι μια από τις επόμενες μεταγραφές της Ρεάλ;

«Λοιπόν για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω τίποτα ακόμα. Ξέρω ό,τι διαβάζω από τις εφημερίδες. Όταν τελειώσω την αποστολή μου στην ΑΕΚ τότε θα τους μιλήσω και θα μου πουν τα σχέδια τους για εμένα. Μέχρι τώρα όμως δεν ξέρω τίποτα και η αλήθεια είναι ότι μέχρι να τελειώσει η σεζόν εδώ προτιμώ να μην σκέφτομαι τη Ρεάλ και να συγκεντρωθώ στην ΑΕΚ και τα πλέι-οφ».



-Και τι γνωρίζεις;

«Ξέρω ότι θα επιστρέψω. Θα επιστρέψω σίγουρα στη Ρεάλ το καλοκαίρι γιατί ο σύλλογος δεν έχει βάλει οψιόν αγοράς. Θα κάνω την προετοιμασία, θα δουλέψω σκληρά για μια θέση στην πρώτη ομάδα και αν τελικά πρέπει να φύγω θα ψάξω για την καλύτερη επιλογή όπως έκανα και τα Χριστούγεννα».

-Στη Μαδρίτη ο Μουρίνιο σε θυμήθηκε και μάλιστα δημόσια καθώς είπε ότι διατηρεί συχνή επαφή με την Ελλάδα.

«Είχε πολλές κενές μέρες αυτούς τους μήνες και βρέθηκα στην Ισπανία όπου επισκέφθηκα τους συμπαίκτες μου. Είχα και την ευκαιρία να μιλήσω με τους προπονητές. Δεν με έχουν ξεχάσει.

-Ποια είναι η εικόνα που έχουν στην Ελλάδα για τη Ρεάλ Μαδρίτης μετά από όλα αυτά τα Clasico. Τα έβλεπαν παντού;

«Η εικόνα που έχουν είναι αυτή που έχει όλος ο κόσμος. Ότι είναι μια από τις καλύτερες ομάδες στον κόσμο, αν όχι η καλύτερη. Ο κόσμος εδώ με ρωτάει συνέχεια για το πώς είναι τα πράγματα στη Ρεάλ: το μεγαλείο του συλλόγου, οι παίκτες, ακόμα και για το πώς γίνονται οι προπονήσεις. Εδώ υπάρχει κόσμος που είναι οπαδοί της Μπαρτσελόνα και της Ρεάλ. Εγώ είχα την ατυχία στα αποδυτήρια μας οι περισσότεροι να είναι με την Μπαρτσελόνα και είχαμε πολλές κόντρες με αυτούς τον προηγούμενο μήνα. Και εδώ έγινε μεγάλη κουβέντα για την τιμωρία του Μουρίνιο αλλά και όλα όσα έγιναν στα Clasico».



-Βρήκες πολλές διαφορές ανάμεσα στη Ρεάλ και την ΑΕΚ;

«Σίγουρα όταν έρχεται από τη Ρεάλ Μαδρίτης, που είναι ένα από τα μεγαλύτερα κλαμπ, έχει δουλέψει σε κέντρα που δεν υπάρχουν πουθενά. Όταν όμως την πρώτη μέρα είδα το προπονητικό κέντρο της ΑΕΚ εξεπλάγην ευχάριστα. Έχει δύο γήπεδα που διατηρούνται πολύ καλά με καινούργιο γρασίδι. Από τον σύλλογο βέβαια μου είπαν ότι είμαι τυχερός που ήρθα τον Ιανουάριο και όλα ήταν έτοιμα. Είναι εγκαταστάσεις αρκετά καλές. Σαν γήπεδο, για εμένα, το Μπερναμπέου πάντα θα είναι ένα από τα καλύτερα γήπεδα στον κόσμο, ειδικά αφού έπαιξα εκεί στην προετοιμασία. Το γήπεδο της ΑΕΚ είναι πολύ μεγάλο αλλά πιο ανοιχτό γιατί είναι ολυμπιακό. Έχει επίσης πολύ κόσμο. Υπάρχουν διαφορές αλλά όχι τόσες όσες ίσως να πιστεύετε».

-Κλείνοντας, έζησες τρεις μήνες στην Αθήνα αλλά πέρασε έξι μήνες στη Ρεάλ. Πως θα αξιολογούσε τη σεζόν της;

«Ήταν μια σεζόν διδακτική. Είχε πολλούς νέους παίκτες, μια νέα φιλοσοφία, νέες ιδέες. Από την πρώτη χρονιά κέρδισε έναν τίτλο μετά από δύο χρόνια ξηρασίας. Η σεζόν λοιπόν δεν μπορεί να θεωρηθεί καθόλου κακή και σίγουρα την επόμενη σεζόν θα έχουμε μεγαλύτερες επιτυχίες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου