Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΝΟΛΟ!


Ο Μανόλο Χιμένεθ αρθρογράφησε για λογαριασμό της Ισπανικής εφημερίδας "AS" ,παρακολουθήστε αναλυτικά τό άρθρο του Ισπανού τεχνικού :«Η κατάκτηση του Κυπέλλου στην Ελλάδα με την ΑΕΚ μου άφησε ένα περίεργο συναίσθημα. Είμαι πολύ χαρούμενος, φυσικά, και έχω την ευχαρίστηση ενός μετανάστη που κάνει σπουδαία πράγματα μακριά από την πατρίδα του, την Ισπανία. Καταλαβαίνω τη σημασία αυτού του τίτλου στην Ελλάδα και είμαι πολύ περήφανος που πήρα μέρος σε κάτι ιστορικό. Όπως έκανα και πέρσι με τη Σεβίλλη... Το συναίσθημα ήταν περίεργο επειδή είχα όλους τους δικούς μου εδώ. Φανταζόμουν ότι θα νοσταλγούσα την πατρίδα μου. Αλλά έχω μια εικόνα στο μυαλό μου που δεν θα ξεχάσω, όλη την εθνική Ισπανίας να ποζάρει με το τρόπαιο και την ισπανική σημαία. Ήταν εντυπωσιακό και περισσότεροι άνθρωποι μας πλησιάζουν στην Αθήνα. Είμαι ευγνώμων σε αυτήν την ομάδα, που μου έδωσε την ευκαιρία να προπονώ εδώ.

Ωστόσο, το επίτευγμα δεν είναι μόνο δικό μου (ή μας). Είναι ένα θρίαμβος της δουλειάς που κάναμε. Ένας θρίαμβος των Ισπανών, όπως εγώ, οι οποίοι αποφάσισαν να δοκιμάσουν την τύχη τους στο εξωτερικό. Είμαι περήφανος που βλέπω ότι τα καταφέρνουν άλλοι διεθνείς παίκτες εκτός Ισπανίας. Δείτε τον Σίλβα κατέκτησε το Κύπελλο Αγγλίας, τον Γκούτι να σηκώνει το Κύπελλο Τουρκίας. Χωρίς να ξεχνώ άλλους ανώνυμους παίκτες που κάνουν φαινομενική δουλειά μακριά από την πατρίδα.

Διότι οι κατακτήσεις του Παγκοσμίου Κυπέλλου και του Euro αύξησαν την αξία μας στο πέραν από τα σύνορά μας. Το να είσαι Ισπανός, στον κόσμο του ποδοσφαίρου είναι, για πολλά χρόνια, συνώνυμο της επιτυχίας. Είμαστε σε άνοδο και πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε για να διατηρήσουμε το καλό παιχνίδι και τα αποτελέσματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου