Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

ΕΡΧΕΤΑΙ!!


Σήμερα στις 4 και 10 το μεσημέρι καταφθάνει ο Νταντόμο στο Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος για να περάσει απο ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει συμβόλαιο διάρκειας 2 ετών ύψους περίπου 180.000 ευρώ ! Ο Κλαούντιο είναι ο εκλεκτός του Ντούσκο για το αριστερό άκρο της άμυνας , Παρακάτω θα παρακολουθήσετε αναλυτικά τις δήλωσεις του παίκτη που δημοσιεύθηκαν στην εφημερίδα <> :Μπορώ να παίξω ως μπακ και ως χαφ και φυσικά να πετύχω αρκετά γκολ με τη φανέλα της ΑΕΚ. Στόχος μου είναι να βοηθήσω στην άμυνα, να βοηθήσω στο σκοράρισμα και όταν φύγω από την ΑΕΚ να έχουν οι οπαδοί της ομάδας να θυμούνται κάτι από μένα».
Θα κάνω το παν για να δικαιώσω τους ανθρώπους που με εμπιστεύθηκαν και έχω μεγάλο κίνητρο,Θα βρω πολλούς Λατινοαμερικάνους και αυτό θα με βοηθήσει στην προσαρμογή μου. Όταν ήμουν στην Σουηδία, μόνο ένας συμπαίκτης μου γνώριζε ισπανικά και είχε δυσκολευτεί πολύ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου