Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

ΗΡΘΕ Ο ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ!


Ο Πάπα Μπούμπα Ντιόπ κατεφθάσε στην Αθήνα όπου του έγινε ενθουσιώδης υποδοχή από 150 οπαδούς της ομάδας μας! Ας παρακολουθήσουμε αναλυτικά τι δήλωσε το νέο απόκτημα της 'Ενωσης στο διαδικτυακό τόπο sportfm.gr :Είμαι έκπληκτος από τον κόσμο». Είμαι έτοιμος να αγωνιστώ για να επιστρέψουμε στους τίτλους. Πιστεύω πολύ στην ομάδα. Την έχω δει σε πολλά παιχνίδια τόσο του Europa League όσο και του πρωταθλήματος. Είμαι πολύ ευχαριστημένος γι' αυτή τη μεταγραφή. Η ΑΕΚ είναι πολύ μεγάλη ομάδα»,
Είμαι ενθουσιασμένος από την υποδοχή. Δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Θέλω να τους το ανταποδώσω με την απόδοση μου στο γήπεδο». Ο Ντιόπ θα περάσει τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις προκειμένου να υπογράψει συμβόλαιο διετούς διάρκειας! 'Οπως καταλαβαίνετε αυτή η μεταγραφή θα σημάνει την αλλαγή αγωνιστικού επιπέδου στο κέντρο της αμύνας της ομάδας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου