Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Αποκαλύψεις Ντέμη!


Ο Ντέμης Νικολαϊδης μίλησε στην εκπομπή το Κουτί της Πανδώρας που θα προβλήθει σήμερα στις 22:00 απο την Νέτ :«Θυμάμαι ένα περιστατικό το 2006, όταν ήμουν πρόεδρος της ΑΕΚ, και ένας άνθρωπος που είναι πολύ... διάσημο στην Παράγκα νούμερο 1 μέσω ενός γνωστού ήθελε να συναντηθούμε. Προσωπικά, προσπαθούσα να το αποφύγω, γιατί δεν ήξερα ποιος ήταν ο λόγος. Το εκμυστηρεύτηκα σε έναν δικηγόρο, τον κ. Οικονομόπουλο, που και τώρα ασχολείται με την υπόθεση Ψωμιάδη. Με τα πολλά, συναντηθήκαμε στο σπίτι ενός κοινού γνωστού. 12 το βράδυ. Ήθελα να δω για ποιο λόγο ήθελε να με συναντήσει. Αν και όλα αυτά τα φανταζόμουν, σοκαρίστηκα.

Είχα έναν άνθρωπο μπροστά μου, ο οποίος επί 3 ώρες έκανε βόλτες και μου περιέργαφε από το 1996-2003, ενώ έπαιζα δηλαδή, πως στηνόταν το πρωτάθλημα! Άκουγα τον τύπο που εκπροσωπούσε το σύστημα τότε που με έκλεβε. Εμένα, έκλεβε όχι απλά χρήματα, τα συναισθήματά μου, τον κόσμο. Όλους. Και δεν μπορούσα να κάνω και τίποτα. Είχα δώσει το λίγο μου ότι ήταν off the record. Αν και τα ήξερα, τα πράγματα ήταν λίγο πιο σκληρά. Η αλήθεια πιο σκληρή. Θέλω να δω πως θα τιμωρηθούν αθλητικά. Υπάρχει η ποινική και η αθλητική δικαιοσύνη. Η αθλητική δικαιοσύνη τι θα κάνει; Θέλω να το δω αυτό. Κατα πόσο θα τους αφήσουν μόνους τους. Το ποδόσφαιρο μόνο του, έτσι όπως είναι στημένο, δεν μπορώ να καθαρίσει. Θέλει κρατική βοήθεια, τη βοήθεια της UEFA. Αλλά έτσι όπως είναι στημένο, δεν το πιστεύω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου