Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

ΑΗΔΙΑ!


Μέτα τίς νέες αποκαλύψεις για τα στημένα παιχνίδια και την βρωμία του ελληνικού Ποδοσφαίρου νίωθω αηδιασμένη . Φύσικα η "σαπίλα" της κοινώνιας δέν θα μπορούσε να λείπει απο το Ποδόσφαιρο καθώς είναι κομμάτι της κοινωνίας.Τόσα χρόνια όλοι μας ήμασταν βουτηγμένοι στην λάσπη οι πιο πολλοί αθελά μας,ζούσαμε σ'ένα συννεφάκι ότι ολά πάνε καλά σ'όλα τα επιπέδα και "πτώση του αεροπλάνου" ήταν βίαιη και αποτόμη. Το ελληνικό ποδόσφαιρο ήταν και είναι υποχείριο ακόμα ανθρώπων που μόνο πού θέλουν να βγάλουν εύκολο χρήμα και που έχουν μεγαλές φιλοδοξίες,βλέπουν το ποδόσφαιρο σαν μια επιχειρησή τους .Δυστηχώς εμείς οι απλοί φιλάθλοι θεωρούμε το ποδόσφαιρο κομμάτι της ζώης μάς . Η 'Ελλάδα και το ελληνικό ποδοσφαιρό και ο αθλητίσμος έχουν καταντήσει κερδοφόρες επιχειρήσεις για ανθρώπους φιλόδοξους ,που μόνο για το χρήμα νοιάζονται. Η Κρίση δέν είναι μόνο οικονομική αλλά και κρίση ηθικής και αξιοπρέπειας. 'Εγω αντιστέκομαι στο κατάντημα της χώρας μου και του ελληνικού ποδοσφαιρού. Είμαι υπερήφανη που είμαι Α.Ε.Κ γιατί είναι ίσως πιο τίμια ομάδα του ελληνικού ποδοσφαιρού που μέχρι στιγμής δεν έχει ακουστεί τίποτα γι αυτήν . Αυτή είναι η απαντησή μού για όσους με ρωτάτε γιατι είμαι Α.Ε.Κ;; Είμαι Α.Ε.Κ γιατι είναι η ομάδα της ηθικής και της αξιοπρέπειας.Πότε η Α.Ε.Κ δέν έκανε κάτι τίποτα για να βγάλει παράνομο χρήμα. ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ Α.Ε.Κ ΚΑΙ ΟΣΟΙ "ΒΡΩΜΙΣΑΝ" ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΣΚΛΗΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ!ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΜΕ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΕΡΔΟΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου