Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΧΙΜΕΝΕΘ!


Ο Μανόλο Χιμένεθ μίλησε για όλους και για όλα στην συνέντευξη τύπου:«Συνέχεια παίρνω αποφάσεις για να είναι καλύτερη η ομάδα της ΑΕΚ. Έχω κάποιες δεσμεύσεις, ανεξάρτητα με το τι μπορεί να συμβεί και η παιδεία μου και τα συναισθήματα που έχω δεν οδηγούν στο να πετάω λευκή πετσέτα. Στο ρινκ πρέπει να ρίξουν νοκ-άουτ. Ακόμα και να με κερδίσουν στους πόντους πρέπει να με σκοτώσουν για να φύγω από εκεί. Μια ήττα μας επηρεάζει πάρα πολύ, δύο ακόμη περισσότερο. Ο ενθουσιασμός και η όρεξη για δουλειά πρέπει να είναι πάνω από οποιαδήποτε συνθήκη και δικαιολογία. Θα αφήσω την ΑΕΚ όταν καταλάβω ότι δεν μπορώ να προσφέρω τίποτα. Η ΑΕΚ έχει μια ιστορία και πρέπει να την προστατεύσουμε και να παλεύουμε για αυτή. Πρέπει να είμαστε φιλόδοξοι» «Αν από εμένα θα εξαρτηθεί η αλλαγή συμπεριφοράς κάποιων παικτών τότε ή θα την αλλάξουν ή θα πρέπει να φύγουν. Είμαι τρείς μήνες στην ομάδα και νιώθω ότι είμαι τρία χρόνια. Είναι λυπηρό που πρέπει να πάρω τόσο γρήγορα αποφάσεις. Πρέπει όμως να γίνουν αλλαγές. Ξέρω που βρίσκομαι και τι θέλω. Έρχομαι από ένα πρωτάθλημα υψηλότερου επιπέδου και ξέρω ότι πρέπει να είμαι διπλομάτης κάποιες στιγμές αλλά δεν συμβιβάζομαι. Θα συνεχίσω να απαιτώ. Πήγα να συμβιβαστώ αλλά κατάλαβα ότι είναι λάθος». «Είναι κάτι παραπάνω από ένα παιχνίδι, αλλά δεν είναι δίκαιο να πούμε ότι είναι το μόνο που μας μένει. Για εμάς είναι κάτι παραπάνω από το να περάσουμε στην επόμενη φάση, θέλουμε να περάσουμε για την περηφάνια μας, τα συναισθήματα των οπαδών μας, αλλά και για την εικόνα που πρέπει να δείξουμε σε ένα παιχνίδι με την υστεροφημία που έχουμε ως ομάδα». «Είχαμε μια συνάντηση με περίπου 50-60 φιλάθλους. Έχουμε ένα κοινό. Το σήμερα που φοράμε. Τους άκουσα. Μου έδειξαν πολύ σεβασμό, δεν μου μίλησαν για κάποιο ποδοσφαιριστή. Θέλουν να βοηθήσουν την ΑΕΚ. Θέλουν το καλό της, όπως και εγώ. Μετέφεραν υποστήριξη και σεβασμό προς εμένα και τους εξήγησα τις προθέσεις που έχω για να δουλέψω και να εργαστώ σε μια μεγάλη ομάδα»Θέλω να βλέπω την καλύτερη εικόνα της ομάδας μου. Δουλεύουμε σωστά στις προπονήσεις και αν παίζαμε όπως στις προπονήσεις δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα. Σήμερα για παράδειγμα, έπρεπε να σταματήσω την προπόνηση γιατί σκοτωνόντουσαν μεταξύ τους, αγωνιστικά. Έχω μια αντίληψη για το ποδόσφαιρο αλλά η ΑΕΚ δεν μπορεί αν κάνει αυτά που θέλω άρα ο δρόμος είναι δουλειά και πίστη». «Υπάρχουν κάποιες αποφάσεις που έχουν παρθεί εδώ και καιρό. Όλα θα πάνε ανάλογα με το κατά πόσο μπορούμε να το κάνουμε. Θα προσπαθήσουμε να φέρουμε και νέους παίκτες. Τα ονόματα που έχω εγώ στο μυαλό μου δεν μπορείτε εσείς να τα ξέρετε. Πάντως πρέπει να γνωρίζεται ότι ποντάρω πάντα στο ίδιο νούμερο στο λαχείο Εχω εμπιστοσύνη στην διοίκηση και στην ΑΕΚ»Ίσως προχωρήσει κάποια από αυτές τις περιπτώσεις που όμως είναι δεύτερες και τρίτες επιλογές>>Δεν μπορούμε να τα βλέπουμε όλα μαύρα. Πριν από έναν μήνα ήμασταν στους Θρακομακεδόνες και τρομάζαμε με την εικόνα και τώρα είμαστε εδώ. Ο Δεκέμβρης ήρθε και σίγουρα δεν είναι όπως θα ήθελα τα πράγματα αλλά έχω ιδέες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου